A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Eye-tracking the Effects of Representation on Students' Problem Solving Approaches (2017)


Viiri, J., Kekule, M., Isoniemi, J., & Hautala, J. (2017). Eye-tracking the Effects of Representation on Students' Problem Solving Approaches. In Proceedings of the annual FMSERA symposium 2016 (pp. 88-98). Finnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA). Proceedings of the FMSERA annual symposium. https://journal.fi/fmsera/article/view/60941/27043


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatViiri, Jouni; Kekule, Martina; Isoniemi, Jenna; Hautala, Jarkko

EmojulkaisuProceedings of the annual FMSERA symposium 2016

Lehti tai sarjaProceedings of the FMSERA annual symposium

ISSN2489-4583

eISSN2489-4583

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot88-98

KustantajaFinnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA)

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://journal.fi/fmsera/article/view/60941/27043

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55879


YSO-asiasanatsilmänliikkeetongelmanratkaisukatsekatseenseuranta

Vapaat asiasanateye-tracking


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2024-10-05 klo 23:45