A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Recognising Articulated Reasoning in Students' Argumentative Talk in Mathematics Lessons (2017)
Hiltunen, J., Hähkiöniemi, M., Jokiranta, K., Lehesvuori, S., Nieminen, P., & Viiri, J. (2017). Recognising Articulated Reasoning in Students' Argumentative Talk in Mathematics Lessons. In Proceedings of the annual FMSERA symposium 2016 (pp. 1-11). Finnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA). Proceedings of the FMSERA annual symposium. https://journal.fi/fmsera/article/view/60950/27028
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hiltunen, Jenna; Hähkiöniemi, Markus; Jokiranta, Kaisa; Lehesvuori, Sami; Nieminen, Pasi; Viiri, Jouni
Emojulkaisu: Proceedings of the annual FMSERA symposium 2016
Lehti tai sarja: Proceedings of the FMSERA annual symposium
ISSN: 2489-4583
eISSN: 2489-4583
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 1-11
Kustantaja: Finnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA)
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://journal.fi/fmsera/article/view/60950/27028
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55880
YSO-asiasanat: argumentointi; matematiikka; järkeily
Vapaat asiasanat: argumentative talk; mathematics lessons
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 0