A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Recognising Articulated Reasoning in Students' Argumentative Talk in Mathematics Lessons (2017)


Hiltunen, J., Hähkiöniemi, M., Jokiranta, K., Lehesvuori, S., Nieminen, P., & Viiri, J. (2017). Recognising Articulated Reasoning in Students' Argumentative Talk in Mathematics Lessons. In Proceedings of the annual FMSERA symposium 2016 (pp. 1-11). Finnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA). Proceedings of the FMSERA annual symposium. https://journal.fi/fmsera/article/view/60950/27028


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHiltunen, Jenna; Hähkiöniemi, Markus; Jokiranta, Kaisa; Lehesvuori, Sami; Nieminen, Pasi; Viiri, Jouni

EmojulkaisuProceedings of the annual FMSERA symposium 2016

Lehti tai sarjaProceedings of the FMSERA annual symposium

ISSN2489-4583

eISSN2489-4583

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot1-11

KustantajaFinnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA)

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://journal.fi/fmsera/article/view/60950/27028

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55880


YSO-asiasanatargumentointimatematiikkajärkeily

Vapaat asiasanatargumentative talk; mathematics lessons


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 10:41