A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Recognising Articulated Reasoning in Students' Argumentative Talk in Mathematics Lessons (2017)


Hiltunen, J., Hähkiöniemi, M., Jokiranta, K., Lehesvuori, S., Nieminen, P., & Viiri, J. (2017). Recognising Articulated Reasoning in Students' Argumentative Talk in Mathematics Lessons. In Proceedings of the annual FMSERA symposium 2016 (pp. 1-11). Finnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA). Proceedings of the FMSERA annual symposium. https://journal.fi/fmsera/article/view/60950/27028


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hiltunen, Jenna; Hähkiöniemi, Markus; Jokiranta, Kaisa; Lehesvuori, Sami; Nieminen, Pasi; Viiri, Jouni

Emojulkaisu: Proceedings of the annual FMSERA symposium 2016

Lehti tai sarja: Proceedings of the FMSERA annual symposium

ISSN: 2489-4583

eISSN: 2489-4583

Julkaisuvuosi: 2017

Artikkelin sivunumerot: 1-11

Kustantaja: Finnish Mathematics and Science Education Research Association (FMSERA)

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: englanti

Pysyvä verkko-osoite: https://journal.fi/fmsera/article/view/60950/27028

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/55880


YSO-asiasanat: argumentointi; matematiikka; järkeily

Vapaat asiasanat: argumentative talk; mathematics lessons


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 0


Viimeisin päivitys 2021-17-09 klo 16:12