G5 Artikkeliväitöskirja
Pre-service teachers and guided inquiry-based science teaching with simulations (2017)
Lehtinen, A. (2017). Pre-service teachers and guided inquiry-based science teaching with simulations [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 591. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7182-3
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Lehtinen, Antti
ISBN: 978-951-39-7181-6
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2017
Sarjan numero: 591
Kirjan kokonaissivumäärä: 86
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7182-3
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7182-3
Lisätietoja: Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Yhteenveto. Julkaistu myös verkkoaineistona.
YSO-asiasanat: luokanopettajat; alakoulu; luonnontieteet; matemaattiset tieteet; käsitykset; asenteet; simulointi; opetuskäyttö; opetusmenetelmät; osaaminen; ammattitaito; uskomukset
Vapaat asiasanat: tieto-ja viestintätekniikka
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
Alustava JUFO-taso: Not rated