G5 Artikkeliväitöskirja
Pre-service teachers and guided inquiry-based science teaching with simulations (2017)


Lehtinen, A. (2017). Pre-service teachers and guided inquiry-based science teaching with simulations [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 591. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7182-3


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLehtinen, Antti

ISBN978-951-39-7181-6

Lehti tai sarjaJyväskylä studies in education, psychology and social research

ISSN0075-4625

Julkaisuvuosi2017

Sarjan numero591

Kirjan kokonaissivumäärä86

KustantajaUniversity of Jyväskylä

KustannuspaikkaJyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7182-3

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7182-3

LisätietojaArtikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Yhteenveto. Julkaistu myös verkkoaineistona.


YSO-asiasanatluokanopettajatalakoululuonnontieteetmatemaattiset tieteetkäsityksetasenteetsimulointiopetuskäyttöopetusmenetelmätosaaminenammattitaitouskomukset

Vapaat asiasanattieto-ja viestintätekniikka


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 01:00