A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
A Culturally Sensitive Approach to Promoting Initial Literacy Development in Africa : Ongoing and Planned Research and Development at the University of Zambia’s Centre for Promotion of Literacy in Sub-Saharan Africa (CAPOLSA) (2017)


Serpell, R., Jere-Folotiya, J., Chansa-Kabali, T., Munachaka, J., Maumbi, M. N., Yalukanda, C., . . . , & Lyytinen, H. (2017). A Culturally Sensitive Approach to Promoting Initial Literacy Development in Africa : Ongoing and Planned Research and Development at the University of Zambia’s Centre for Promotion of Literacy in Sub-Saharan Africa (CAPOLSA). In A. Abubakar, & F. J. R. van de Vijver (Eds.), Handbook of Applied Developmental Science in Sub-Saharan Africa (pp. 313-334). New York: Springer. doi:10.1007/978-1-4939-7328-6_17


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Serpell, Robert; Jere-Folotiya, Jacqueline; Chansa-Kabali, Tamara; Munachaka, Jonathan; Maumbi, Mwanza Nakawala; Yalukanda, Christopher; Sampa, Francis; Lyytinen, Heikki

Emojulkaisu: Handbook of Applied Developmental Science in Sub-Saharan Africa

Emojulkaisun toimittajat: Abubakar, Amina; van de Vijver, Fons J.R.

ISBN: 978-1-4939-7326-2

Julkaisuvuosi: 2017

Artikkelin sivunumerot: 313-334

Kirjan kokonaissivumäärä: 417

Kustantaja: Springer

Kustannuspaikka: New York

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1007/978-1-4939-7328-6_17

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60308


YSO-asiasanat: lukutaito; koulutuspolitiikka; kehitysyhteistyö; alkuperäiskansat; oppimateriaali; oikeinkirjoitus; monikielisyys; sosioekonominen asema

Vapaat asiasanat: GraphoGame; Sahara; Afrikka


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2017

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 15:30