A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Educating Future Coders with a Holistic ICT Curriculum and New Learning Solutions (2016)
Niemelä, P., Flora, C. D., Helevirta, M., & Isomöttönen, V. (2016). Educating Future Coders with a Holistic ICT Curriculum and New Learning Solutions. In N. Callaos, J. Horne, M. Savoie, B. Sánchez, & A. Tremante (Eds.), IMCIC 2016 - ICSIT 2016 : Proceedings of the 7th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics & Society and Information Technologies, Volume II (pp. 132-136). International Institute of Informatics and Systemics. http://www.iiis.org/CDs2016/CD2016Spring/papers/EB259QT.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Niemelä, Pia; Flora, Cristiano Di; Helevirta, Martti; Isomöttönen, Ville
Emojulkaisu: IMCIC 2016 - ICSIT 2016 : Proceedings of the 7th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics & Society and Information Technologies, Volume II
Emojulkaisun toimittajat: Callaos, Nagib; Horne, Jeremy; Savoie, Michael; Sánchez, Belkis; Tremante, Andrés
Konferenssi:
- International conference on society and information technologies
ISBN: 978-1-941763-38-4
Julkaisuvuosi: 2016
Artikkelin sivunumerot: 132-136
Kirjan kokonaissivumäärä: 308
Kustantaja: International Institute of Informatics and Systemics
Kustannuspaikka: Winter Garden, FL
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://www.iiis.org/CDs2016/CD2016Spring/papers/EB259QT.pdf
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/68170
Lisätietoja: 7th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics & Society and Information Technologies. March 8-11, 2016, Orlando, Florida, USA.
YSO-asiasanat: tieto- ja viestintätekniikka; opetus; opetussuunnitelmat
Vapaat asiasanat: ICT curriculum; teaching ICT in primary and secondary school; concept maps; modelling; holistic ICT model
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 0