A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Teaching master’s degree students to read research literature : Experience in a programming languages course 2002-2017 (2017)


Kaijanaho, A.-J. (2017). Teaching master’s degree students to read research literature : Experience in a programming languages course 2002-2017. In Proceedings of the 17th Koli Calling Conference on Computing Education Research (pp. 143-147). ACM. https://doi.org/10.1145/3141880.3141893


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKaijanaho, Antti-Juhani

EmojulkaisuProceedings of the 17th Koli Calling Conference on Computing Education Research

ISBN978-1-4503-5301-4

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot143-147

KustantajaACM

KustannuspaikkaNew York

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1145/3141880.3141893

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56048

Lisätietoja17th Koli Calling Conference on Computing Education Research. November 16-19, 2017, Koli, Finland.


YSO-asiasanatkriittinen ajattelutieteellinen ajattelukriittisyysnäyttöön perustuvat käytännötkäänteinen opetuskvalitatiivinen tutkimussisällönanalyysilukeminen

Vapaat asiasanatcritical reading; evidence-based practice; evidencebased programming language design; science literacy; pyramid discussion


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:30