A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Embedding Preschool Assessment Methods into Digital Learning Games to Predict Early Reading Skills (2017)


Puolakanaho, A., & Latvala, J.-M. (2017). Embedding Preschool Assessment Methods into Digital Learning Games to Predict Early Reading Skills. Human Technology, 13(2), 216-236. https://doi.org/10.17011/ht/urn.201711104212


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPuolakanaho, Anne; Latvala, Juha-Matti

Lehti tai sarjaHuman Technology

ISSN1795-6889

eISSN1795-6889

Julkaisuvuosi2017

Volyymi13

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot216-236

KustantajaJyväskylän Yliopisto; Agora Center

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.17011/ht/urn.201711104212

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56223


YSO-asiasanattietokoneavusteinen oppiminenoppimispelitesikoululukutaitolukijat

Vapaat asiasanatcomputer-based assessment; early reading skills; slow readers; prediction; letter knowledge


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:
Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:28