A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Embedding Preschool Assessment Methods into Digital Learning Games to Predict Early Reading Skills (2017)
Puolakanaho, A., & Latvala, J.-M. (2017). Embedding Preschool Assessment Methods into Digital Learning Games to Predict Early Reading Skills. Human Technology, 13(2), 216-236. https://doi.org/10.17011/ht/urn.201711104212
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Puolakanaho, Anne; Latvala, Juha-Matti
Lehti tai sarja: Human Technology
ISSN: 1795-6889
eISSN: 1795-6889
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 13
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 216-236
Kustantaja: Jyväskylän Yliopisto; Agora Center
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.17011/ht/urn.201711104212
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56223
YSO-asiasanat: tietokoneavusteinen oppiminen; oppimispelit; esikoulu; lukutaito; lukijat
Vapaat asiasanat: computer-based assessment; early reading skills; slow readers; prediction; letter knowledge
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1