A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Narrative Study of Teacher Students' Experiences on an Experimental Chemistry Field Course in Finland (2017)


Nuora, P., & Välisaari, J. (2017). Narrative Study of Teacher Students' Experiences on an Experimental Chemistry Field Course in Finland. In LUMAT 2017 : Engaging students and teachers in science and mathematics through pedagogical innovations (pp. 30-43). LUMA-keskus Suomi. LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education, 2. https://journals.helsinki.fi/lumatb/article/view/1157


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNuora, Piia; Välisaari, Jouni

EmojulkaisuLUMAT 2017 : Engaging students and teachers in science and mathematics through pedagogical innovations

Lehti tai sarjaLUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education

ISSN2489-2572

eISSN2489-2572

Julkaisuvuosi2017

Sarjan numero2

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot30-43

Kirjan kokonaissivumäärä72

KustantajaLUMA-keskus Suomi

KustannuspaikkaHelsinki

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://journals.helsinki.fi/lumatb/article/view/1157

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56308

LisätietojaProceedings of the 1st International LUMAT Symposium: Research and Practice in Math, Science and Technology Education, Helsinki, Finland, May 22nd – 24th, 2017.


YSO-asiasanatkemiaopettajankoulutuskenttätyönarratiivinen tutkimus


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 09:39