A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Narrative Study of Teacher Students' Experiences on an Experimental Chemistry Field Course in Finland (2017)
Nuora, P., & Välisaari, J. (2017). Narrative Study of Teacher Students' Experiences on an Experimental Chemistry Field Course in Finland. In LUMAT 2017 : Engaging students and teachers in science and mathematics through pedagogical innovations (pp. 30-43). LUMA-keskus Suomi. LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education, 2. https://journals.helsinki.fi/lumatb/article/view/1157
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nuora, Piia; Välisaari, Jouni
Emojulkaisu: LUMAT 2017 : Engaging students and teachers in science and mathematics through pedagogical innovations
Lehti tai sarja: LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education
ISSN: 2489-2572
eISSN: 2489-2572
Julkaisuvuosi: 2017
Sarjan numero: 2
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 30-43
Kirjan kokonaissivumäärä: 72
Kustantaja: LUMA-keskus Suomi
Kustannuspaikka: Helsinki
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://journals.helsinki.fi/lumatb/article/view/1157
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56308
Lisätietoja: Proceedings of the 1st International LUMAT Symposium: Research and Practice in Math, Science and Technology Education, Helsinki, Finland, May 22nd – 24th, 2017.
YSO-asiasanat: kemia; opettajankoulutus; kenttätyö; narratiivinen tutkimus
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 1