A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Multimodal conversation analysis and CLIL classroom practices (2017)
Evnitskaya, N., & Jakonen, T. (2017). Multimodal conversation analysis and CLIL classroom practices. In A. Llinares, & T. Morton (Eds.), Applied Linguistics Perspectives on CLIL (pp. 201-220). John Benjamins. Language Learning and Language Teaching, 47. https://doi.org/10.1075/lllt.47.12evn
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Evnitskaya, Natalia; Jakonen, Teppo
Emojulkaisu: Applied Linguistics Perspectives on CLIL
Emojulkaisun toimittajat: Llinares, Ana; Morton, Tom
ISBN: 978-90-272-1336-5
Lehti tai sarja: Language Learning and Language Teaching
Julkaisuvuosi: 2017
Sarjan numero: 47
Artikkelin sivunumerot: 201-220
Kirjan kokonaissivumäärä: 317
Kustantaja: John Benjamins
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1075/lllt.47.12evn
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56595
YSO-asiasanat: multimodaalisuus; keskustelunanalyysi; vieraskielinen opetus
Vapaat asiasanat: multimodal conversation analysis; CLIL
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2017
JUFO-taso: 2