A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Multimodal conversation analysis and CLIL classroom practices (2017)


Evnitskaya, N., & Jakonen, T. (2017). Multimodal conversation analysis and CLIL classroom practices. In A. Llinares, & T. Morton (Eds.), Applied Linguistics Perspectives on CLIL (pp. 201-220). John Benjamins. Language Learning and Language Teaching, 47. https://doi.org/10.1075/lllt.47.12evn


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatEvnitskaya, Natalia; Jakonen, Teppo

EmojulkaisuApplied Linguistics Perspectives on CLIL

Emojulkaisun toimittajatLlinares, Ana; Morton, Tom

ISBN978-90-272-1336-5

Lehti tai sarjaLanguage Learning and Language Teaching

Julkaisuvuosi2017

Sarjan numero47

Artikkelin sivunumerot201-220

Kirjan kokonaissivumäärä317

KustantajaJohn Benjamins

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1075/lllt.47.12evn

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56595


YSO-asiasanatmultimodaalisuuskeskustelunanalyysivieraskielinen opetus

Vapaat asiasanatmultimodal conversation analysis; CLIL


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 22:15