A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Indoor air problems and the perceived social climate in schools : A multilevel structural equation analysis (2018)
Finell, E., Tolvanen, A., Haverinen-Shaughnessy, U., Laaksonen, S., Karvonen, S., Sund, R., Luopa, P., Pekkanen, J., & Ståhl, T. (2018). Indoor air problems and the perceived social climate in schools : A multilevel structural equation analysis. Science of the Total Environment, 624(May), 1504-1512. https://doi.org/10.1016/j.scitotenv.2017.12.126
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Finell, Eerika; Tolvanen, Asko; Haverinen-Shaughnessy, Ulla; Laaksonen, Seppo; Karvonen, Sakari; Sund, Reijo; Luopa, Pauliina; Pekkanen, Juha; Ståhl, Timo
Lehti tai sarja: Science of the Total Environment
ISSN: 0048-9697
eISSN: 1879-1026
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 624
Lehden numero: May
Artikkelin sivunumerot: 1504-1512
Kustantaja: Elsevier
Kustannuspaikka: Amsterdam
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.scitotenv.2017.12.126
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58050
YSO-asiasanat: sisäilma; koulurakennukset; psyykkiset vaikutukset; sosiaaliset vaikutukset; ilmapiiri; opettaja-oppilassuhde; ilmanlaatu; sosiaaliset suhteet; psykososiaaliset tekijät; alakoulu
Vapaat asiasanat: indoor air quality; social climate; teacher-student relationship; psychosocial effect; lower secondary school; class spirit
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1