A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Indoor air problems and the perceived social climate in schools : A multilevel structural equation analysis (2018)


Finell, E., Tolvanen, A., Haverinen-Shaughnessy, U., Laaksonen, S., Karvonen, S., Sund, R., Luopa, P., Pekkanen, J., & Ståhl, T. (2018). Indoor air problems and the perceived social climate in schools : A multilevel structural equation analysis. Science of the Total Environment, 624(May), 1504-1512. https://doi.org/10.1016/j.scitotenv.2017.12.126


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatFinell, Eerika; Tolvanen, Asko; Haverinen-Shaughnessy, Ulla; Laaksonen, Seppo; Karvonen, Sakari; Sund, Reijo; Luopa, Pauliina; Pekkanen, Juha; Ståhl, Timo

Lehti tai sarjaScience of the Total Environment

ISSN0048-9697

eISSN1879-1026

Julkaisuvuosi2018

Volyymi624

Lehden numeroMay

Artikkelin sivunumerot1504-1512

KustantajaElsevier

KustannuspaikkaAmsterdam

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.scitotenv.2017.12.126

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58050


YSO-asiasanatsisäilmakoulurakennuksetpsyykkiset vaikutuksetsosiaaliset vaikutuksetilmapiiriopettaja-oppilassuhdeilmanlaatusosiaaliset suhteetpsykososiaaliset tekijätalakoulu

Vapaat asiasanatindoor air quality; social climate; teacher-student relationship; psychosocial effect; lower secondary school; class spirit


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:24