A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Case-based Portraits of Contrasting Micro-Interaction Processes During Online Assessment of Collaborative Problem Solving (2017)
Pöysä-Tarhonen, J., Care, E., Awwal, N., & Häkkinen, P. (2017). Case-based Portraits of Contrasting Micro-Interaction Processes During Online Assessment of Collaborative Problem Solving. In W. Chen, J.-C. Yang, A. F. M. Ayub, S. L. Wong, & A. Mitrovic (Eds.), ICCE 2017 : 25th International Conference on Computers in Education. "Technology and Innovation: Computer-based Educational Systems for the 21st Century" (pp. 146-155). Asia-Pacific Society for Computers in Education. http://www.icce2017.canterbury.ac.nz/sites/default/files/proceedings/main/ICCE2017_Main_Proceedings.pdf
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Pöysä-Tarhonen, Johanna; Care, Esther; Awwal, Nafisa; Häkkinen, Päivi
Emojulkaisu: ICCE 2017 : 25th International Conference on Computers in Education. "Technology and Innovation: Computer-based Educational Systems for the 21st Century"
Emojulkaisun toimittajat: Chen, Wenli; Yang, Jie-Chi; Ayub, Ahmad Fauzi Mohd; Wong, Su Luan; Mitrovic, Antonija
ISBN: 978-986-94012-6-5
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 146-155
Kirjan kokonaissivumäärä: 1053
Kustantaja: Asia-Pacific Society for Computers in Education
Kustannuspaikka: Taoyuan City
Julkaisumaa: Taiwan
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56596
Verkko-osoite, jossa julkaisu vapaasti saatavilla: http://www.icce2017.canterbury.ac.nz/sites/default/files/proceedings/main/ICCE2017_Main_Proceedings.pdf
YSO-asiasanat: ongelmanratkaisu; yhteistyö; yhteisöllinen oppiminen; oppiminen; kvalitatiivinen tutkimus
Vapaat asiasanat: collaboration; computer-supported collaborative learning; directed content analysis; peer interaction; social aspects; teaching; case studies
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Opettajaksi 21-vuosisadan oppivassa yhteiskunnassa: opettajankoulutuksen ajattelu- ja työtavat
- Häkkinen, Päivi
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 0