A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Koulutuksellisen tasa-arvon toteutuminen historian oppiaineessa : maahanmuuttajataustaisten ja kantaväestön oppilaiden arvosanat, osaaminen ja asenteet perusopetuksen päättövaiheessa (2017)


Ouakrim-Soivio, N., Rautopuro, J., Rantala, J., Saario, J., & van den Berg, M. (2017). Koulutuksellisen tasa-arvon toteutuminen historian oppiaineessa : maahanmuuttajataustaisten ja kantaväestön oppilaiden arvosanat, osaaminen ja asenteet perusopetuksen päättövaiheessa. Yhteiskuntapolitiikka, 82(6), 651-662. http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2017121455845


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatOuakrim-Soivio, Najat; Rautopuro, Juhani; Rantala, Jukka; Saario, Johanna; van den Berg, Marko

Lehti tai sarjaYhteiskuntapolitiikka

ISSN1455-6901

eISSN1458-6118

Julkaisuvuosi2017

Volyymi82

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot651-662

KustantajaTerveyden ja hyvinvoinnin laitos

KustannuspaikkaHelsinki

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttp://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2017121455845

Julkaisun avoin saatavuusMuulla tavalla avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatmaahanmuuttajataustaperusopetusarviointitasa-arvohistoria


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 01:40