A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Koulutuksellisen tasa-arvon toteutuminen historian oppiaineessa : maahanmuuttajataustaisten ja kantaväestön oppilaiden arvosanat, osaaminen ja asenteet perusopetuksen päättövaiheessa (2017)
Ouakrim-Soivio, N., Rautopuro, J., Rantala, J., Saario, J., & van den Berg, M. (2017). Koulutuksellisen tasa-arvon toteutuminen historian oppiaineessa : maahanmuuttajataustaisten ja kantaväestön oppilaiden arvosanat, osaaminen ja asenteet perusopetuksen päättövaiheessa. Yhteiskuntapolitiikka, 82(6), 651-662. http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2017121455845
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Ouakrim-Soivio, Najat; Rautopuro, Juhani; Rantala, Jukka; Saario, Johanna; van den Berg, Marko
Lehti tai sarja: Yhteiskuntapolitiikka
ISSN: 1455-6901
eISSN: 1458-6118
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 82
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 651-662
Kustantaja: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
Kustannuspaikka: Helsinki
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2017121455845
Julkaisun avoin saatavuus: Muulla tavalla avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: maahanmuuttajatausta; perusopetus; arviointi; tasa-arvo; historia
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 2