A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Insights into Online Reviews of Hotel Service Attributes : A Cross-National Study of Selected Countries in Africa (2018)


Ukpabi, D., Olaleye, S., Mogaji, E., & Karjaluoto, H. (2018). Insights into Online Reviews of Hotel Service Attributes : A Cross-National Study of Selected Countries in Africa. In B. Stang, & J. Pesonen (Eds.), Information and Communication Technologies in Tourism 2018 : Proceedings of the International Conference in Jönköping, Sweden, January 24-26, 2018 (pp. 243-256). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-72923-7_19


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatUkpabi, Dandison; Olaleye, Sunday; Mogaji, Emmanuel; Karjaluoto, Heikki

EmojulkaisuInformation and Communication Technologies in Tourism 2018 : Proceedings of the International Conference in Jönköping, Sweden, January 24-26, 2018

Emojulkaisun toimittajatStang, Brigitte; Pesonen, Juho

ISBN978-3-319-72922-0

Julkaisuvuosi2018

Artikkelin sivunumerot243-256

Kirjan kokonaissivumäärä542

KustantajaSpringer

KustannuspaikkaCham

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-72923-7_19

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60336

LisätietojaOrganized by the International Federation for IT and Travel and Tourism (IFITT), ENTER2018 eTourism Conference takes place in Jönköping, Sweden, on January 24–26, 2018. The 25th annual international conference.


Vapaat asiasanatonline reviews; TripAdvisor; service attributes; security; revisit


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:45