A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The effects of two-way communication and chat service usage on consumer attitudes in the e-commerce retailing sector (2018)


Mero, J. (2018). The effects of two-way communication and chat service usage on consumer attitudes in the e-commerce retailing sector. Electronic Markets, 28(2), 205-217. https://doi.org/10.1007/s12525-017-0281-2


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMero, Joel

Lehti tai sarjaElectronic Markets

ISSN1019-6781

eISSN1422-8890

Julkaisuvuosi2018

Volyymi28

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot205-217

KustantajaInstitute of Applied Informatics at University of Leipzig; Springer Berlin Heidelberg

JulkaisumaaSaksa

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s12525-017-0281-2

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60493


YSO-asiasanatverkkokaupat (WWW-sivustot)asiakaspalveluverkkojuttelu

Vapaat asiasanatverkkokauppa (verkkoliiketoiminta)


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:35