A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
The effects of two-way communication and chat service usage on consumer attitudes in the e-commerce retailing sector (2018)
Mero, J. (2018). The effects of two-way communication and chat service usage on consumer attitudes in the e-commerce retailing sector. Electronic Markets, 28(2), 205-217. https://doi.org/10.1007/s12525-017-0281-2
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Mero, Joel
Lehti tai sarja: Electronic Markets
ISSN: 1019-6781
eISSN: 1422-8890
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 28
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 205-217
Kustantaja: Institute of Applied Informatics at University of Leipzig; Springer Berlin Heidelberg
Julkaisumaa: Saksa
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s12525-017-0281-2
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60493
YSO-asiasanat: verkkokaupat (WWW-sivustot); asiakaspalvelu; verkkojuttelu
Vapaat asiasanat: verkkokauppa (verkkoliiketoiminta)
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1