A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Privilege or tragedy? : Educators’ accounts of flexibly scheduled early childhood education and care (2018)


Peltoperä, K., Turja, L., Vehkakoski, T., Poikonen, P.-L., & Laakso, M.-L. (2018). Privilege or tragedy? : Educators’ accounts of flexibly scheduled early childhood education and care. Journal of Early Childhood Research, 16(2), 176-189. https://doi.org/10.1177/1476718X17750204


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPeltoperä, Kaisu; Turja, Leena; Vehkakoski, Tanja; Poikonen, Pirjo-Liisa; Laakso, Marja-Leena

Lehti tai sarjaJournal of Early Childhood Research

ISSN1476-718X

eISSN1741-2927

Julkaisuvuosi2018

Volyymi16

Lehden numero2

Artikkelin sivunumerot176-189

KustantajaSage Publications Ltd

KustannuspaikkaLontoo

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1177/1476718X17750204

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62576


YSO-asiasanatdiskurssivarhaiskasvatushyvinvointi (terveydellinen)työaikalastenhoitokasvattajat (lasten ja nuorten)hyvinvointi

Vapaat asiasanatSuomi


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:54