A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Privilege or tragedy? : Educators’ accounts of flexibly scheduled early childhood education and care (2018)
Peltoperä, K., Turja, L., Vehkakoski, T., Poikonen, P.-L., & Laakso, M.-L. (2018). Privilege or tragedy? : Educators’ accounts of flexibly scheduled early childhood education and care. Journal of Early Childhood Research, 16(2), 176-189. https://doi.org/10.1177/1476718X17750204
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Peltoperä, Kaisu; Turja, Leena; Vehkakoski, Tanja; Poikonen, Pirjo-Liisa; Laakso, Marja-Leena
Lehti tai sarja: Journal of Early Childhood Research
ISSN: 1476-718X
eISSN: 1741-2927
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 16
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 176-189
Kustantaja: Sage Publications Ltd
Kustannuspaikka: Lontoo
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1177/1476718X17750204
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62576
YSO-asiasanat: diskurssi; varhaiskasvatus; hyvinvointi (terveydellinen); työaika; lastenhoito; kasvattajat (lasten ja nuorten); hyvinvointi
Vapaat asiasanat: Suomi
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1