D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Analysis of first graders' spelling of Tigrigna pseudowords (2017)
Estifanos, S., Otieno, S., Mesfun, Y., Mahmud, S., Fessehaye, H., Mohammed, S., Yemane, G., & Semere, S. (2017). Analysis of first graders' spelling of Tigrigna pseudowords. In Y. M. Asfaha, A. Belay, S. Eskelä-Haapanen, & M. Leskinen (Eds.), Educational reflections from Eritrea Learning for All : Eritrea-Finland collaboration project in higher education (2015-2017) (pp. 36-51). University of Jyväskylä. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7301-8
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Estifanos, Serebe; Otieno, Suzanne; Mesfun, Yonas; Mahmud, Saled; Fessehaye, Hagos; Mohammed, Sulieman; Yemane, Ghirmazion; Semere, Serekeberhan
Emojulkaisu: Educational reflections from Eritrea Learning for All : Eritrea-Finland collaboration project in higher education (2015-2017)
Emojulkaisun toimittajat: Asfaha, Yonas Mesfun; Belay, Abraham; Eskelä-Haapanen, Sirpa; Leskinen, Markku
ISBN: 978-951-39-7300-1
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 36-51
Kirjan kokonaissivumäärä: 158
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7301-8
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7301-8
Lisätietoja: The Eritrea Learning for All (ELFA) project. Kirjoittajat: Ermias Semere ja 77 muuta. Julkaistu myös verkkoaineistona.
YSO-asiasanat: luetun ymmärtäminen
Vapaat asiasanat: spelling; pseudoword; first garden
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017