A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Knowing, applying, and reasoning about arithmetic : Roles of domain-general and numerical skills in multiple domains of arithmetic learning (2017)


Zhang, X., Räsänen, P., Koponen, T., Aunola, K., Lerkkanen, M.-K., & Nurmi, J.-E. (2017). Knowing, applying, and reasoning about arithmetic : Roles of domain-general and numerical skills in multiple domains of arithmetic learning. Developmental Psychology, 53(12), 2304-2318. https://doi.org/10.1037/dev0000432


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatZhang, Xiao; Räsänen, Pekka; Koponen, Tuire; Aunola, Kaisa; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Nurmi, Jari-Erik

Lehti tai sarjaDevelopmental Psychology

ISSN0012-1649

eISSN1939-0599

Julkaisuvuosi2017

Volyymi53

Lehden numero12

Artikkelin sivunumerot2304-2318

KustantajaAmerican Psychological Association

KustannuspaikkaWashington

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1037/dev0000432

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanataritmetiikkaspatiaalinen havaitseminenkielityömuistiluvutkompetenssiavaruudellinen hahmottaminen

Vapaat asiasanatspatial visualization; number competence


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2017

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 18:26