A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Knowing, applying, and reasoning about arithmetic : Roles of domain-general and numerical skills in multiple domains of arithmetic learning (2017)
Zhang, X., Räsänen, P., Koponen, T., Aunola, K., Lerkkanen, M.-K., & Nurmi, J.-E. (2017). Knowing, applying, and reasoning about arithmetic : Roles of domain-general and numerical skills in multiple domains of arithmetic learning. Developmental Psychology, 53(12), 2304-2318. https://doi.org/10.1037/dev0000432
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Zhang, Xiao; Räsänen, Pekka; Koponen, Tuire; Aunola, Kaisa; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Nurmi, Jari-Erik
Lehti tai sarja: Developmental Psychology
ISSN: 0012-1649
eISSN: 1939-0599
Julkaisuvuosi: 2017
Volyymi: 53
Lehden numero: 12
Artikkelin sivunumerot: 2304-2318
Kustantaja: American Psychological Association
Kustannuspaikka: Washington
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1037/dev0000432
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: aritmetiikka; spatiaalinen havaitseminen; kieli; työmuisti; luvut; kompetenssi; avaruudellinen hahmottaminen
Vapaat asiasanat: spatial visualization; number competence
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Luokkahuoneen vuorovaikutusprosessien
- Lerkkanen, Marja-Kristiina
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2017
JUFO-taso: 3