B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
Flexible Grouping of Diverse Learning Situations in Initial Teaching (2017)
Valli, P., & Lähdesmäki, S. (2017). Flexible Grouping of Diverse Learning Situations in Initial Teaching. In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), EDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 3281-3289). IATED Academy. EDULEARN Proceedings. https://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1703
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Valli, Päivi; Lähdesmäki, Sirkku
Emojulkaisu: EDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies
Emojulkaisun toimittajat: Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel
ISBN: 978-84-697-3777-4
Lehti tai sarja: EDULEARN Proceedings
ISSN: 2340-1117
eISSN: 2340-1117
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 3281-3289
Kustantaja: IATED Academy
Julkaisumaa: Espanja
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1703
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: EDULEARN17 : 9th International Conference on Education and New Learning Technologies Barcelona, Spain. 3-5 July, 2017.
YSO-asiasanat: ryhmäytyminen; ryhmät; peruskoulu; oppimisympäristö; joustavuus
Vapaat asiasanat: flexible grouping; primary school; learning environments
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 0