B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa
Flexible Grouping of Diverse Learning Situations in Initial Teaching (2017)


Valli, P., & Lähdesmäki, S. (2017). Flexible Grouping of Diverse Learning Situations in Initial Teaching. In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), EDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (pp. 3281-3289). IATED Academy. EDULEARN Proceedings. https://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1703


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatValli, Päivi; Lähdesmäki, Sirkku

EmojulkaisuEDULEARN17 Proceedings. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies

Emojulkaisun toimittajatChova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel

ISBN978-84-697-3777-4

Lehti tai sarjaEDULEARN Proceedings

ISSN2340-1117

eISSN2340-1117

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot3281-3289

KustantajaIATED Academy

JulkaisumaaEspanja

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.21125/edulearn.2017.1703

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaEDULEARN17 : 9th International Conference on Education and New Learning Technologies Barcelona, Spain. 3-5 July, 2017.


YSO-asiasanatryhmäytyminenryhmätperuskouluoppimisympäristöjoustavuus

Vapaat asiasanatflexible grouping; primary school; learning environments


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-07-02 klo 02:00