G4 Monografiaväitöskirja
Yhteisövoimainen oppimisprosessi : substantiivinen teoria aikuisten ryhmässä oppimisen kokemuksista (2018)
Leppänen, T. (2018). Yhteisövoimainen oppimisprosessi : substantiivinen teoria aikuisten ryhmässä oppimisen kokemuksista [Doctoral dissertation]. University of Jyväskylä. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 604. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7334-6
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Leppänen, Tuovi
ISBN: 978-951-39-7333-9
Lehti tai sarja: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Julkaisuvuosi: 2018
Sarjan numero: 604
Kirjan kokonaissivumäärä: 161
Kustantaja: University of Jyväskylä
Kustannuspaikka: Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7334-6
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7334-6
Lisätietoja: Community power learning process : a substantive theory about adult group learning experiences. Julkaistu myös verkkoaineistona. grounded theory
YSO-asiasanat: ammatillinen aikuiskoulutus; ammatillinen opettajankoulutus; ryhmäopetus; opetusryhmät; yhteisöllinen oppiminen; monikulttuurisuus; oppimisprosessi; oppimispäiväkirjat; portfoliot; grounded theory; andragogiikka; kohtaaminen; spontaanius
Vapaat asiasanat: adult learning; group learning; community power; creativity and neuroscience
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
Alustava JUFO-taso: Not rated