A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Drones, teaching and the value of the explorative player-coach (2018)


Uskali, T., & Gynnild, A. (2018). Drones, teaching and the value of the explorative player-coach. In A. Gynnild, & T. Uskali (Eds.), Responsible Drone Journalism (pp. 58-70). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315163659-5


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Uskali, Turo; Gynnild, Astrid

Emojulkaisu: Responsible Drone Journalism

Emojulkaisun toimittajat: Gynnild, Astrid; Uskali, Turo

ISBN: 978-1-138-05935-1

Julkaisuvuosi: 2018

Artikkelin sivunumerot: 58-70

Kirjan kokonaissivumäärä: 108

Kustantaja: Routledge

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.4324/9781315163659-5

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77826


YSO-asiasanat: journalismi; koulutus

Vapaat asiasanat: droonit; opettaminen


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 3


Viimeisin päivitys 2021-24-11 klo 11:07