A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Drones, teaching and the value of the explorative player-coach (2018)
Uskali, T., & Gynnild, A. (2018). Drones, teaching and the value of the explorative player-coach. In A. Gynnild, & T. Uskali (Eds.), Responsible Drone Journalism (pp. 58-70). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315163659-5
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Uskali, Turo; Gynnild, Astrid
Emojulkaisu: Responsible Drone Journalism
Emojulkaisun toimittajat: Gynnild, Astrid; Uskali, Turo
ISBN: 978-1-138-05935-1
Julkaisuvuosi: 2018
Artikkelin sivunumerot: 58-70
Kirjan kokonaissivumäärä: 108
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4324/9781315163659-5
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77826
YSO-asiasanat: journalismi; koulutus
Vapaat asiasanat: droonit; opettaminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 3
Emojulkaisu, jossa JYU-tekijöitä: