A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Academic achievement and self-concept of deaf and hard-of-hearing and hearing students transitioning from the first to second cycle of primary school in Ethiopia (2019)


Mulat Gebrekirstos, M., Lehtomäki, E., & Savolainen, H. (2019). Academic achievement and self-concept of deaf and hard-of-hearing and hearing students transitioning from the first to second cycle of primary school in Ethiopia. International Journal of Inclusive Education, 23(6), 609-623. https://doi.org/10.1080/13603116.2018.1441913


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Mulat Gebrekirstos, Mekonnen; Lehtomäki, Elina; Savolainen, Hannu

Lehti tai sarja: International Journal of Inclusive Education

ISSN: 1360-3116

eISSN: 1464-5173

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 23

Lehden numero: 6

Artikkelin sivunumerot: 609-623

Kustantaja: Taylor & Francis

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/13603116.2018.1441913

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:


YSO-asiasanat: kuurot; huonokuuloisuus; inkluusio; minäkuva; opintomenestys; valtavirtaistaminen

Vapaat asiasanat: Etiopia


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-09-06 klo 14:29