A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Academic achievement and self-concept of deaf and hard-of-hearing and hearing students transitioning from the first to second cycle of primary school in Ethiopia (2019)
Mulat Gebrekirstos, M., Lehtomäki, E., & Savolainen, H. (2019). Academic achievement and self-concept of deaf and hard-of-hearing and hearing students transitioning from the first to second cycle of primary school in Ethiopia. International Journal of Inclusive Education, 23(6), 609-623. https://doi.org/10.1080/13603116.2018.1441913
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Mulat Gebrekirstos, Mekonnen; Lehtomäki, Elina; Savolainen, Hannu
Lehti tai sarja: International Journal of Inclusive Education
ISSN: 1360-3116
eISSN: 1464-5173
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 23
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 609-623
Kustantaja: Taylor & Francis
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/13603116.2018.1441913
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: kuurot; huonokuuloisuus; inkluusio; minäkuva; opintomenestys; valtavirtaistaminen
Vapaat asiasanat: Etiopia
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2