A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Academic achievement and self-concept of deaf and hard-of-hearing and hearing students transitioning from the first to second cycle of primary school in Ethiopia (2019)


Mulat Gebrekirstos, M., Lehtomäki, E., & Savolainen, H. (2019). Academic achievement and self-concept of deaf and hard-of-hearing and hearing students transitioning from the first to second cycle of primary school in Ethiopia. International Journal of Inclusive Education, 23(6), 609-623. https://doi.org/10.1080/13603116.2018.1441913


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMulat Gebrekirstos, Mekonnen; Lehtomäki, Elina; Savolainen, Hannu

Lehti tai sarjaInternational Journal of Inclusive Education

ISSN1360-3116

eISSN1464-5173

Julkaisuvuosi2019

Volyymi23

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot609-623

KustantajaTaylor & Francis

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/13603116.2018.1441913

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatkuurothuonokuuloisuusinkluusiominäkuvaopintomenestysvaltavirtaistaminen

Vapaat asiasanatEtiopia


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 22:45