A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
The Potential of the TeSLA Authentication System to Support Access to e-Assessment for Students With Special Educational Needs and Disabilities (Sofia University Experience) (2017)


Peytcheva-Forsyth, R., Yovkova, B., & Ladonlahti, T. (2017). The Potential of the TeSLA Authentication System to Support Access to e-Assessment for Students With Special Educational Needs and Disabilities (Sofia University Experience). In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), ICERI 2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain (pp. 4593-4602). IATED. doi:10.21125/iceri.2017.1232


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Peytcheva-Forsyth, R.; Yovkova, B.; Ladonlahti, Tarja

Emojulkaisu: ICERI 2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain

Emojulkaisun toimittajat: Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel

ISBN: 978-84-697-6957-7

Lehti tai sarja: ICERI Proceedings

ISSN: 2340-1095

Julkaisuvuosi: 2017

Artikkelin sivunumerot: 4593-4602

Kustantaja: IATED

Julkaisumaa: Espanja

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.21125/iceri.2017.1232

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:

Lisätietoja: ICERI 2017 : 10th International Conference of Education, Research and Innovation November 16th-18th, 2017, Seville, Spain


YSO-asiasanat: opiskelijat; toimintarajoitteet; käytettävyys; saavutettavuus

Vapaat asiasanat: authentication systems; e-assessments; TeSLA; special education; special educational needs


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 0


Viimeisin päivitys 2020-18-10 klo 18:45