A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
The Potential of the TeSLA Authentication System to Support Access to e-Assessment for Students With Special Educational Needs and Disabilities (Sofia University Experience) (2017)
Peytcheva-Forsyth, R., Yovkova, B., & Ladonlahti, T. (2017). The Potential of the TeSLA Authentication System to Support Access to e-Assessment for Students With Special Educational Needs and Disabilities (Sofia University Experience). In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), ICERI 2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain (pp. 4593-4602). IATED. ICERI Proceedings. https://doi.org/10.21125/iceri.2017.1232
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Peytcheva-Forsyth, R.; Yovkova, B.; Ladonlahti, Tarja
Emojulkaisu: ICERI 2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain
Emojulkaisun toimittajat: Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel
ISBN: 978-84-697-6957-7
Lehti tai sarja: ICERI Proceedings
ISSN: 2340-1095
eISSN: 2340-1095
Julkaisuvuosi: 2017
Artikkelin sivunumerot: 4593-4602
Kustantaja: IATED
Julkaisumaa: Espanja
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.21125/iceri.2017.1232
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: ICERI 2017 : 10th International Conference of Education, Research and Innovation November 16th-18th, 2017, Seville, Spain
YSO-asiasanat: opiskelijat; toimintarajoitteet; käytettävyys; saavutettavuus
Vapaat asiasanat: authentication systems; e-assessments; TeSLA; special education; special educational needs
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 0