A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
The Potential of the TeSLA Authentication System to Support Access to e-Assessment for Students With Special Educational Needs and Disabilities (Sofia University Experience) (2017)


Peytcheva-Forsyth, R., Yovkova, B., & Ladonlahti, T. (2017). The Potential of the TeSLA Authentication System to Support Access to e-Assessment for Students With Special Educational Needs and Disabilities (Sofia University Experience). In L. G. Chova, A. L. Martínez, & I. C. Torres (Eds.), ICERI 2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain (pp. 4593-4602). IATED. ICERI Proceedings. https://doi.org/10.21125/iceri.2017.1232


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPeytcheva-Forsyth, R.; Yovkova, B.; Ladonlahti, Tarja

EmojulkaisuICERI 2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain

Emojulkaisun toimittajatChova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel

ISBN978-84-697-6957-7

Lehti tai sarjaICERI Proceedings

ISSN2340-1095

eISSN2340-1095

Julkaisuvuosi2017

Artikkelin sivunumerot4593-4602

KustantajaIATED

JulkaisumaaEspanja

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.21125/iceri.2017.1232

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaICERI 2017 : 10th International Conference of Education, Research and Innovation November 16th-18th, 2017, Seville, Spain


YSO-asiasanatopiskelijattoimintarajoitteetkäytettävyyssaavutettavuus

Vapaat asiasanatauthentication systems; e-assessments; TeSLA; special education; special educational needs


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso0


Viimeisin päivitys 2023-13-12 klo 18:26