A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Experiencing Commercial Videos for Online Shopping : A Cross-Cultural User's Design Approach (2018)


Cañas-Bajo, J., & Silvennoinen, J. (2018). Experiencing Commercial Videos for Online Shopping : A Cross-Cultural User's Design Approach. In M. Khosrow-Pour (Ed.), Enhancing Art, Culture, and Design With Technological Integration (pp. 183-214). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-5225-5023-5.ch010


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatCañas-Bajo, Jose; Silvennoinen, Johanna

EmojulkaisuEnhancing Art, Culture, and Design With Technological Integration

Emojulkaisun toimittajatKhosrow-Pour, Mehdi

ISBN978-1-5225-5023-5

Julkaisuvuosi2018

Artikkelin sivunumerot183-214

Kirjan kokonaissivumäärä301

KustantajaIGI Global

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.4018/978-1-5225-5023-5.ch010

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60464


YSO-asiasanatverkkokaupat (WWW-sivustot)audiovisuaalinen aineistokuvatallenteetkäyttäjäkokemus

Vapaat asiasanatvideot


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 23:00