A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Experiencing Commercial Videos for Online Shopping : A Cross-Cultural User's Design Approach (2018)
Cañas-Bajo, J., & Silvennoinen, J. (2018). Experiencing Commercial Videos for Online Shopping : A Cross-Cultural User's Design Approach. In M. Khosrow-Pour (Ed.), Enhancing Art, Culture, and Design With Technological Integration (pp. 183-214). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-5225-5023-5.ch010
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Cañas-Bajo, Jose; Silvennoinen, Johanna
Emojulkaisu: Enhancing Art, Culture, and Design With Technological Integration
Emojulkaisun toimittajat: Khosrow-Pour, Mehdi
ISBN: 978-1-5225-5023-5
Julkaisuvuosi: 2018
Artikkelin sivunumerot: 183-214
Kirjan kokonaissivumäärä: 301
Kustantaja: IGI Global
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4018/978-1-5225-5023-5.ch010
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/60464
YSO-asiasanat: verkkokaupat (WWW-sivustot); audiovisuaalinen aineisto; kuvatallenteet; käyttäjäkokemus
Vapaat asiasanat: videot
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2018
JUFO-taso: 1