A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Ethical underpinnings for the development of health literacy in schools : ethical premises (‘why’), orientations (‘what’) and tone (‘how’) (2018)


Paakkari, L., & George, S. (2018). Ethical underpinnings for the development of health literacy in schools : ethical premises (‘why’), orientations (‘what’) and tone (‘how’). BMC Public Health, 18, Article 326. https://doi.org/10.1186/s12889-018-5224-0


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatPaakkari, Leena; George, Shanti

Lehti tai sarjaBMC Public Health

ISSN1471-2458

eISSN1471-2458

Julkaisuvuosi2018

Volyymi18

Lehden numero0

Artikkelinumero326

KustantajaBioMed Central

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1186/s12889-018-5224-0

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57286


YSO-asiasanatterveyskasvatusetiikkaeettisyyssosiaalinen oikeudenmukaisuus

Vapaat asiasanatterveyden lukutaito; koulu


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:10