A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Ethical underpinnings for the development of health literacy in schools : ethical premises (‘why’), orientations (‘what’) and tone (‘how’) (2018)
Paakkari, L., & George, S. (2018). Ethical underpinnings for the development of health literacy in schools : ethical premises (‘why’), orientations (‘what’) and tone (‘how’). BMC Public Health, 18, Article 326. https://doi.org/10.1186/s12889-018-5224-0
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Paakkari, Leena; George, Shanti
Lehti tai sarja: BMC Public Health
ISSN: 1471-2458
eISSN: 1471-2458
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 18
Lehden numero: 0
Artikkelinumero: 326
Kustantaja: BioMed Central
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1186/s12889-018-5224-0
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57286
YSO-asiasanat: terveyskasvatus; etiikka; eettisyys; sosiaalinen oikeudenmukaisuus
Vapaat asiasanat: terveyden lukutaito; koulu
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1