A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Inter-generational learning of teachers : what and how do teachers learn from older and younger colleagues? (2018)
Geeraerts, K., Tynjälä, P., & Heikkinen, H. L. (2018). Inter-generational learning of teachers : what and how do teachers learn from older and younger colleagues?. European Journal of Teacher Education, 41(4), 479-495. https://doi.org/10.1080/02619768.2018.1448781
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Geeraerts, Kendra; Tynjälä, Päivi; Heikkinen, Hannu L.T.
Lehti tai sarja: European Journal of Teacher Education
ISSN: 0261-9768
eISSN: 1469-5928
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 41
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 479-495
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/02619768.2018.1448781
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: ammatillinen kehitys; opettajat; vertaisoppiminen; sukupolvet; työkokemus; mentorointi; kokemustieto
Vapaat asiasanat: kollegat
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2