A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
National context and teacher characteristics : Exploring the critical non-cognitive attributes of novice teachers in four countries (2018)
Klassen, R. M., Durksen, T. L., Hashmi, W. A., Kim, L. E., Longden, K., Metsäpelto, R.-L., Poikkeus, A.-M., & Györi, J. G. (2018). National context and teacher characteristics : Exploring the critical non-cognitive attributes of novice teachers in four countries. Teaching and Teacher Education, 72(May), 64-74. https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.03.001
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Klassen, Robert M.; Durksen, Tracy L.; Hashmi, Waleed Al; Kim, Lisa E.; Longden, Ken; Metsäpelto, Riitta-Leena; Poikkeus, Anna-Maija; Györi, János G.
Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education
ISSN: 0742-051X
eISSN: 1879-2480
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 72
Lehden numero: May
Artikkelin sivunumerot: 64-74
Kustantaja: Pergamon Press
Kustannuspaikka: Kidlington
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.03.001
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57302
YSO-asiasanat: opettajat; kontekstuaalisuus; empatia; resilienssi; kulttuuri; tiedostamaton; yhteisöt; noviisit
Vapaat asiasanat: Iso-Britannia; Suomi; Malawi; Oman; kulttuuri (toimintatavat)
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2018
JUFO-taso: 2