A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
National context and teacher characteristics : Exploring the critical non-cognitive attributes of novice teachers in four countries (2018)


Klassen, R. M., Durksen, T. L., Hashmi, W. A., Kim, L. E., Longden, K., Metsäpelto, R.-L., Poikkeus, A.-M., & Györi, J. G. (2018). National context and teacher characteristics : Exploring the critical non-cognitive attributes of novice teachers in four countries. Teaching and Teacher Education, 72(May), 64-74. https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.03.001


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKlassen, Robert M.; Durksen, Tracy L.; Hashmi, Waleed Al; Kim, Lisa E.; Longden, Ken; Metsäpelto, Riitta-Leena; Poikkeus, Anna-Maija; Györi, János G.

Lehti tai sarjaTeaching and Teacher Education

ISSN0742-051X

eISSN1879-2480

Julkaisuvuosi2018

Volyymi72

Lehden numeroMay

Artikkelin sivunumerot64-74

KustantajaPergamon Press

KustannuspaikkaKidlington

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.tate.2018.03.001

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57302


YSO-asiasanatopettajatkontekstuaalisuusempatiaresilienssikulttuuritiedostamatonyhteisötnoviisit

Vapaat asiasanatIso-Britannia; Suomi; Malawi; Oman; kulttuuri (toimintatavat)


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

VIRTA-lähetysvuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-11-10 klo 23:00