A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
National context and teacher characteristics : Exploring the critical non-cognitive attributes of novice teachers in four countries (2018)


Klassen, R. M., Durksen, T. L., Hashmi, W. A., Kim, L. E., Longden, K., Metsäpelto, R.-L., Poikkeus, A.-M., & Györi, J. G. (2018). National context and teacher characteristics : Exploring the critical non-cognitive attributes of novice teachers in four countries. Teaching and Teacher Education, 72(May), 64-74. https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.03.001


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Klassen, Robert M.; Durksen, Tracy L.; Hashmi, Waleed Al; Kim, Lisa E.; Longden, Ken; Metsäpelto, Riitta-Leena; Poikkeus, Anna-Maija; Györi, János G.

Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education

ISSN: 0742-051X

eISSN: 1879-2480

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 72

Lehden numero: May

Artikkelin sivunumerot: 64-74

Kustantaja: Pergamon Press

Kustannuspaikka: Kidlington

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.03.001

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57302


YSO-asiasanat: opettajat; kontekstuaalisuus; empatia; resilienssi; kulttuuri; tiedostamaton; yhteisöt; noviisit

Vapaat asiasanat: Iso-Britannia; Suomi; Malawi; Oman; kulttuuri (toimintatavat)


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2023-10-01 klo 14:46