D2 Article in a professional book
Monialaiset taiteet identiteettityön välineinä yläkoulussa ja lukiossa – esimerkkinä kirjallisuusterapiasta inspiroituva sarjakuva (2018)
Auvinen, E., & Kontturi, K. (2018). Monialaiset taiteet identiteettityön välineinä yläkoulussa ja lukiossa – esimerkkinä kirjallisuusterapiasta inspiroituva sarjakuva. In A. Mäntynen, & J. Riikonen (Eds.), Kirjoittamisen käänteitä (pp. 65-83). Äidinkielen opettajain liitto. Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Auvinen, Elisa; Kontturi, Katja
Parent publication: Kirjoittamisen käänteitä
Parent publication editors: Mäntynen, Anne; Riikonen, Jonna
ISBN: 978-951-9062-90-7
Journal or series: Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja
ISSN: 0515-7870
Publication year: 2018
Pages range: 65-83
Number of pages in the book: 201
Publisher: Äidinkielen opettajain liitto
Place of Publication: Helsinki
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57466
Keywords: writing; literature therapy; mother tongue; comics; literature; comprehensive school; primary and lower secondary education; general upper secondary school; blogs; arts-based methods; arts subjects
Free keywords: opetussuunnitelma; identiteettityö
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2018
JUFO rating: Not rated