D2 Article in a professional book
Monialaiset taiteet identiteettityön välineinä yläkoulussa ja lukiossa – esimerkkinä kirjallisuusterapiasta inspiroituva sarjakuva (2018)


Auvinen, E., & Kontturi, K. (2018). Monialaiset taiteet identiteettityön välineinä yläkoulussa ja lukiossa – esimerkkinä kirjallisuusterapiasta inspiroituva sarjakuva. In A. Mäntynen, & J. Riikonen (Eds.), Kirjoittamisen käänteitä (pp. 65-83). Äidinkielen opettajain liitto. Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Auvinen, Elisa; Kontturi, Katja

Parent publication: Kirjoittamisen käänteitä

Parent publication editors: Mäntynen, Anne; Riikonen, Jonna

ISBN: 978-951-9062-90-7

Journal or series: Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja

ISSN: 0515-7870

Publication year: 2018

Pages range: 65-83

Number of pages in the book: 201

Publisher: Äidinkielen opettajain liitto

Place of Publication: Helsinki

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Publication open access:

Publication channel open access:

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57466


Keywords: writing; literature therapy; mother tongue; comics; literature; comprehensive school; basic education; general upper secondary school; blogs; arts-based methods; arts subjects

Free keywords: opetussuunnitelma; identiteettityö


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2018

JUFO rating: Not rated


Last updated on 2021-14-05 at 18:00