A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Comparing the outcomes of two different approaches to CEFR-based rating of students’ writing performances across two European countries (2018)


Holzknecht, F., Huhta, A., & Lamprianou, I. (2018). Comparing the outcomes of two different approaches to CEFR-based rating of students’ writing performances across two European countries. Assessing Writing, 37, 57-67. https://doi.org/10.1016/j.asw.2018.03.009


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Holzknecht, Franz; Huhta, Ari; Lamprianou, Iasonas

Lehti tai sarja: Assessing Writing

ISSN: 1075-2935

eISSN: 1873-5916

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 37

Lehden numero: 0

Artikkelin sivunumerot: 57-67

Kustantaja: Pergamon Press

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1016/j.asw.2018.03.009

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64513


YSO-asiasanat: kielitaito; kirjoittaminen; arviointi; Raschin malli

Vapaat asiasanat: CEFR levels; assessing writing; rating scales; rater effects


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 2


Viimeisin päivitys 2021-20-09 klo 15:35