A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Comparing the outcomes of two different approaches to CEFR-based rating of students’ writing performances across two European countries (2018)
Holzknecht, F., Huhta, A., & Lamprianou, I. (2018). Comparing the outcomes of two different approaches to CEFR-based rating of students’ writing performances across two European countries. Assessing Writing, 37, 57-67. https://doi.org/10.1016/j.asw.2018.03.009
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Holzknecht, Franz; Huhta, Ari; Lamprianou, Iasonas
Lehti tai sarja: Assessing Writing
ISSN: 1075-2935
eISSN: 1873-5916
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 37
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 57-67
Kustantaja: Pergamon Press
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.asw.2018.03.009
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64513
YSO-asiasanat: kielitaito; kirjoittaminen; arviointi; Raschin malli
Vapaat asiasanat: CEFR levels; assessing writing; rating scales; rater effects
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2