A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Comparing the outcomes of two different approaches to CEFR-based rating of students’ writing performances across two European countries (2018)


Holzknecht, F., Huhta, A., & Lamprianou, I. (2018). Comparing the outcomes of two different approaches to CEFR-based rating of students’ writing performances across two European countries. Assessing Writing, 37, 57-67. https://doi.org/10.1016/j.asw.2018.03.009


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHolzknecht, Franz; Huhta, Ari; Lamprianou, Iasonas

Lehti tai sarjaAssessing Writing

ISSN1075-2935

eISSN1873-5916

Julkaisuvuosi2018

Volyymi37

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot57-67

KustantajaPergamon Press

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.asw.2018.03.009

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64513


YSO-asiasanatkielitaitokirjoittaminenarviointiRaschin malli

Vapaat asiasanatCEFR levels; assessing writing; rating scales; rater effects


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 20:33