A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
A systematic narrative review of prosociality in educational leadership (2019)


Yada, T., & Jäppinen, A.-K. (2019). A systematic narrative review of prosociality in educational leadership. Educational Management, Administration and Leadership, 47 (6), 980-1000. doi:10.1177/1741143218768579


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Yada, Takumi; Jäppinen, Aini-Kristiina

Lehti tai sarja: Educational Management, Administration and Leadership

ISSN: 1741-1432

eISSN: 1741-1440

Julkaisuvuosi: 2019

Volyymi: 47

Lehden numero: 6

Artikkelin sivunumerot: 980-1000

Kustantaja: Sage Publications Ltd.

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1177/1741143218768579

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66342


YSO-asiasanat: voimaantuminen; prososiaalisuus

Vapaat asiasanat: koulutusjohtaminen


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2019

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-30-04 klo 15:35