A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
A systematic narrative review of prosociality in educational leadership (2019)


Yada, T., & Jäppinen, A.-K. (2019). A systematic narrative review of prosociality in educational leadership. Educational Management, Administration and Leadership, 47(6), 980-1000. https://doi.org/10.1177/1741143218768579


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatYada, Takumi; Jäppinen, Aini-Kristiina

Lehti tai sarjaEducational Management, Administration and Leadership

ISSN1741-1432

eISSN1741-1440

Julkaisuvuosi2019

Volyymi47

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot980-1000

KustantajaSage Publications Ltd.

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1177/1741143218768579

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66342


YSO-asiasanatvoimaantuminenprososiaalisuus

Vapaat asiasanatkoulutusjohtaminen


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:12