A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
A systematic narrative review of prosociality in educational leadership (2019)
Yada, T., & Jäppinen, A.-K. (2019). A systematic narrative review of prosociality in educational leadership. Educational Management, Administration and Leadership, 47(6), 980-1000. https://doi.org/10.1177/1741143218768579
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Yada, Takumi; Jäppinen, Aini-Kristiina
Lehti tai sarja: Educational Management, Administration and Leadership
ISSN: 1741-1432
eISSN: 1741-1440
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 47
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 980-1000
Kustantaja: Sage Publications Ltd.
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1177/1741143218768579
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66342
YSO-asiasanat: voimaantuminen; prososiaalisuus
Vapaat asiasanat: koulutusjohtaminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2019
JUFO-taso: 1