A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
Learning to read for the first time as adult immigrants in Finland : Reviewing pertinent research of low-literate or non-literate learners’ literacy acquisition and computer-assisted literacy training (2018)


Malessa, E. (2018). Learning to read for the first time as adult immigrants in Finland : Reviewing pertinent research of low-literate or non-literate learners’ literacy acquisition and computer-assisted literacy training. Apples : Journal of Applied Language Studies, 12(1), 25-54. https://doi.org/10.17011/apples/urn.201804051932


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMalessa, Eva

Lehti tai sarjaApples : Journal of Applied Language Studies

ISSN1457-9863

eISSN1457-9863

Julkaisuvuosi2018

Volyymi12

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot25-54

KustantajaCentre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.17011/apples/urn.201804051932

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57784


YSO-asiasanattietokoneavusteinen oppiminenkielen oppiminensuomi toisena kielenäaikuisetaikuisopiskelumaahanmuuttajatsiirtolaiset

Vapaat asiasanatcomputer-assisted language learning; non-literate; late literacy; adult learner


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 17:27