A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
Learning to read for the first time as adult immigrants in Finland : Reviewing pertinent research of low-literate or non-literate learners’ literacy acquisition and computer-assisted literacy training (2018)
Malessa, E. (2018). Learning to read for the first time as adult immigrants in Finland : Reviewing pertinent research of low-literate or non-literate learners’ literacy acquisition and computer-assisted literacy training. Apples : Journal of Applied Language Studies, 12(1), 25-54. https://doi.org/10.17011/apples/urn.201804051932
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Malessa, Eva
Lehti tai sarja: Apples : Journal of Applied Language Studies
ISSN: 1457-9863
eISSN: 1457-9863
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 12
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 25-54
Kustantaja: Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.17011/apples/urn.201804051932
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/57784
YSO-asiasanat: tietokoneavusteinen oppiminen; kielen oppiminen; suomi toisena kielenä; aikuiset; aikuisopiskelu; maahanmuuttajat; siirtolaiset
Vapaat asiasanat: computer-assisted language learning; non-literate; late literacy; adult learner
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1