A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Exploring teachers’ stories of writing : a narrative perspective (2018)
Martin, A., Tarnanen, M., & Tynjälä, P. (2018). Exploring teachers’ stories of writing : a narrative perspective. Teachers and Teaching: Theory and Practice, 24(6), 690-705. https://doi.org/10.1080/13540602.2018.1462790
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Martin, Anne; Tarnanen, Mirja; Tynjälä, Päivi
Lehti tai sarja: Teachers and Teaching: Theory and Practice
ISSN: 1354-0602
eISSN: 1470-1278
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 24
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 690-705
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/13540602.2018.1462790
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Osittain avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58514
YSO-asiasanat: opettajat; ammatillinen kehitys; luova kirjoittaminen; narratiivinen tutkimus
Vapaat asiasanat: teachers’ professional development; narrative research
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2