A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Exploring teachers’ stories of writing : a narrative perspective (2018)


Martin, A., Tarnanen, M., & Tynjälä, P. (2018). Exploring teachers’ stories of writing : a narrative perspective. Teachers and Teaching: Theory and Practice, 24(6), 690-705. https://doi.org/10.1080/13540602.2018.1462790


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMartin, Anne; Tarnanen, Mirja; Tynjälä, Päivi

Lehti tai sarjaTeachers and Teaching: Theory and Practice

ISSN1354-0602

eISSN1470-1278

Julkaisuvuosi2018

Volyymi24

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot690-705

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/13540602.2018.1462790

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusOsittain avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58514


YSO-asiasanatopettajatammatillinen kehitysluova kirjoittaminennarratiivinen tutkimus

Vapaat asiasanatteachers’ professional development; narrative research


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 18:39