A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teacher competencies in game-based pedagogy (2018)
Nousiainen, T., Kangas, M., Rikala, J., & Vesisenaho, M. (2018). Teacher competencies in game-based pedagogy. Teaching and Teacher Education, 74(August), 85-97. https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.04.012
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nousiainen, Tuula; Kangas, Marjaana; Rikala, Jenni; Vesisenaho, Mikko
Lehti tai sarja: Teaching and Teacher Education
ISSN: 0742-051X
eISSN: 1879-2480
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 74
Lehden numero: August
Artikkelin sivunumerot: 85-97
Kustantaja: Pergamon Press
Kustannuspaikka: Kidlington
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.04.012
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64267
YSO-asiasanat: opettajat; kompetenssi; pelit; pedagogiikka; tapaustutkimus; peruskoulutus; alakoulu; koulutusteknologia; perusopetus; kansakoulu
Vapaat asiasanat: teacher competence; game-based pedagogy
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 2