A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Capability to be educated : inspiring and inclusive pedagogical arrangements from Finnish schools (2018)


Okkolin, M.-A., Koskela, T., Engelbrecht, P., & Savolainen, H. (2018). Capability to be educated : inspiring and inclusive pedagogical arrangements from Finnish schools. Journal of Human Development and Capabilities, 19 (4), 421-437. doi:10.1080/19452829.2018.1474858


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Okkolin, Mari-Anne; Koskela, Teija; Engelbrecht, Petra; Savolainen, Hannu

Lehti tai sarja: Journal of Human Development and Capabilities

ISSN: 1945-2829

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 19

Lehden numero: 4

Artikkelin sivunumerot: 421-437

Kustantaja: Routledge

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/19452829.2018.1474858

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58338


YSO-asiasanat: inkluusio; pedagogiikka; osallistaminen; opettajat; koulut

Vapaat asiasanat: inklusiivinen opetus


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 17:32