A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Primetime learning : collaborative and technology-enhanced studying with genuine teacher presence (2018)


Koskinen, P., Lämsä, J., Maunuksela, J., Hämäläinen, R., & Viiri, J. (2018). Primetime learning : collaborative and technology-enhanced studying with genuine teacher presence. International Journal of STEM Education, 5 (1), 20. doi:10.1186/s40594-018-0113-8


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Koskinen, Pekka; Lämsä, Joni; Maunuksela, Jussi; Hämäläinen, Raija; Viiri, Jouni

Lehti tai sarja: International Journal of STEM Education

ISSN: 2196-7822

eISSN: 2196-7822

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 5

Lehden numero: 1

Artikkelinumero: 20

Kustantaja: Springer

Julkaisumaa: Saksa

Julkaisun kieli: englanti

DOI: http://doi.org/10.1186/s40594-018-0113-8

Avoin saatavuus: Open access -julkaisukanavassa ilmestynyt julkaisu

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58482


YSO-asiasanat: opettajat; läsnäolo; oppiminen; yhteisöllinen oppiminen

Vapaat asiasanat: teknologia-avusteinen oppiminen


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2020-18-10 klo 19:25