A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Dialogicality in teaching process drama : three narratives, three frameworks (2018)
Viirret, T. L. (2018). Dialogicality in teaching process drama : three narratives, three frameworks. NJ Drama Australia Journal, 42(1), 51-61. https://doi.org/10.1080/14452294.2018.1482728
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Viirret, Tuija Leena
Lehti tai sarja: NJ Drama Australia Journal
ISSN: 1445-2294
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 42
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 51-61
Kustantaja: Taylor & Francis
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/14452294.2018.1482728
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62629
YSO-asiasanat: prosessidraama; draamamenetelmät; dialogisuus; kerronta; opettajat; opetusmenetelmät; narratiivinen tutkimus
Vapaat asiasanat: heteroglossia; drama teacher
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1