A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Dialogicality in teaching process drama : three narratives, three frameworks (2018)


Viirret, T. L. (2018). Dialogicality in teaching process drama : three narratives, three frameworks. NJ Drama Australia Journal, 42(1), 51-61. https://doi.org/10.1080/14452294.2018.1482728


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatViirret, Tuija Leena

Lehti tai sarjaNJ Drama Australia Journal

ISSN1445-2294

Julkaisuvuosi2018

Volyymi42

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot51-61

KustantajaTaylor & Francis

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/14452294.2018.1482728

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62629


YSO-asiasanatprosessidraamadraamamenetelmätdialogisuuskerrontaopettajatopetusmenetelmätnarratiivinen tutkimus

Vapaat asiasanatheteroglossia; drama teacher


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 11:17