A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Dialogicality in teaching process drama : three narratives, three frameworks (2018)


Viirret, T. L. (2018). Dialogicality in teaching process drama : three narratives, three frameworks. NJ Drama Australia Journal, 42 (1), 51-61. doi:10.1080/14452294.2018.1482728


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Viirret, Tuija Leena

Lehti tai sarja: NJ Drama Australia Journal

ISSN: 1445-2294

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 42

Lehden numero: 1

Artikkelin sivunumerot: 51-61

Kustantaja: Taylor & Francis

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/14452294.2018.1482728

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/62629


YSO-asiasanat: prosessidraama; draamamenetelmät; dialogisuus; kerronta; opettajat; opetusmenetelmät; narratiivinen tutkimus

Vapaat asiasanat: heteroglossia; drama teacher


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 17:33