A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teachers as frontline agents of integration : Finnish physical education students’ reflections on intercultural encounters (2018)


Anttila, E., Siljamäki, M., & Rowe, N. (2018). Teachers as frontline agents of integration : Finnish physical education students’ reflections on intercultural encounters. Physical Education and Sport Pedagogy, 23 (6), 609-622. doi:10.1080/17408989.2018.1485141


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Anttila, Eeva; Siljamäki, Mariana; Rowe, Nicholas

Lehti tai sarja: Physical Education and Sport Pedagogy

ISSN: 1740-8989

Julkaisuvuosi: 2018

Volyymi: 23

Lehden numero: 6

Artikkelin sivunumerot: 609-622

Kustantaja: Routledge

Kustannuspaikka: Abingdon

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1080/17408989.2018.1485141

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Julkaisun avoin saatavuus:

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71931


YSO-asiasanat: koululiikunta; opettajankoulutus; kulttuurienvälisyys; kulttuuriosaaminen; kotouttaminen (maahanmuuttajat); uudistava oppiminen

Vapaat asiasanat: physical education; intercultural education; intercultural competence; transformative learning


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2021-22-02 klo 17:33