A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teachers as frontline agents of integration : Finnish physical education students’ reflections on intercultural encounters (2018)
Anttila, E., Siljamäki, M., & Rowe, N. (2018). Teachers as frontline agents of integration : Finnish physical education students’ reflections on intercultural encounters. Physical Education and Sport Pedagogy, 23(6), 609-622. https://doi.org/10.1080/17408989.2018.1485141
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Anttila, Eeva; Siljamäki, Mariana; Rowe, Nicholas
Lehti tai sarja: Physical Education and Sport Pedagogy
ISSN: 1740-8989
eISSN: 1742-5786
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 23
Lehden numero: 6
Artikkelin sivunumerot: 609-622
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/17408989.2018.1485141
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71931
YSO-asiasanat: koululiikunta; opettajankoulutus; kulttuurienvälisyys; kulttuuriosaaminen; kotouttaminen (maahanmuuttajat); uudistava oppiminen
Vapaat asiasanat: physical education; intercultural education; intercultural competence; transformative learning
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1