A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Teachers as frontline agents of integration : Finnish physical education students’ reflections on intercultural encounters (2018)


Anttila, E., Siljamäki, M., & Rowe, N. (2018). Teachers as frontline agents of integration : Finnish physical education students’ reflections on intercultural encounters. Physical Education and Sport Pedagogy, 23(6), 609-622. https://doi.org/10.1080/17408989.2018.1485141


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatAnttila, Eeva; Siljamäki, Mariana; Rowe, Nicholas

Lehti tai sarjaPhysical Education and Sport Pedagogy

ISSN1740-8989

eISSN1742-5786

Julkaisuvuosi2018

Volyymi23

Lehden numero6

Artikkelin sivunumerot609-622

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/17408989.2018.1485141

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71931


YSO-asiasanatkoululiikuntaopettajankoulutuskulttuurienvälisyyskulttuuriosaaminenkotouttaminen (maahanmuuttajat)uudistava oppiminen

Vapaat asiasanatphysical education; intercultural education; intercultural competence; transformative learning


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-27-02 klo 11:48