A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Identifying Problematic Study Progression and “At-Risk” Students in Higher Education in Finland (2019)


Korhonen, V., & Rautopuro, J. (2019). Identifying Problematic Study Progression and “At-Risk” Students in Higher Education in Finland. Scandinavian Journal of Educational Research, 63(7), 1056-1069. https://doi.org/10.1080/00313831.2018.1476407


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKorhonen, Vesa; Rautopuro, Juhani

Lehti tai sarjaScandinavian Journal of Educational Research

ISSN0031-3831

eISSN1470-1170

Julkaisuvuosi2019

Volyymi63

Lehden numero7

Artikkelin sivunumerot1056-1069

KustantajaRoutledge

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1080/00313831.2018.1476407

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67346


YSO-asiasanatyliopistotopiskelijatkorkeakouluopiskelusuoriutuminenopintojen kestoopintojen keskeyttäminenriskitekijät

Vapaat asiasanatuniversity students; problematic progression of studies; at-risk students; non-completion of studies; dropout risk


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2019

JUFO-taso2


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:28