A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Identifying Problematic Study Progression and “At-Risk” Students in Higher Education in Finland (2019)
Korhonen, V., & Rautopuro, J. (2019). Identifying Problematic Study Progression and “At-Risk” Students in Higher Education in Finland. Scandinavian Journal of Educational Research, 63(7), 1056-1069. https://doi.org/10.1080/00313831.2018.1476407
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Korhonen, Vesa; Rautopuro, Juhani
Lehti tai sarja: Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN: 0031-3831
eISSN: 1470-1170
Julkaisuvuosi: 2019
Volyymi: 63
Lehden numero: 7
Artikkelin sivunumerot: 1056-1069
Kustantaja: Routledge
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1080/00313831.2018.1476407
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/67346
YSO-asiasanat: yliopistot; opiskelijat; korkeakouluopiskelu; suoriutuminen; opintojen kesto; opintojen keskeyttäminen; riskitekijät
Vapaat asiasanat: university students; problematic progression of studies; at-risk students; non-completion of studies; dropout risk
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2019
JUFO-taso: 2