A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
Response-To-Intervention in Finland and the United States : Mathematics Learning Support as an Example (2018)
Björn, P. M., Aro, M., Koponen, T., Fuchs, L. S., & Fuchs, D. (2018). Response-To-Intervention in Finland and the United States : Mathematics Learning Support as an Example. Frontiers in Psychology, 9, Article 800. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00800
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Björn, Piia M.; Aro, Mikko; Koponen, Tuire; Fuchs, Lynn S.; Fuchs, Douglas
Lehti tai sarja: Frontiers in Psychology
ISSN: 1664-1078
eISSN: 1664-1078
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 9
Lehden numero: 0
Artikkelinumero: 800
Kustantaja: Frontiers Research Foundation
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00800
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58605
YSO-asiasanat: oppimisvaikeudet; matemaattiset taidot; toimintaohjeet; arviointi
Vapaat asiasanat: assessment; comparative study; instruction; Response to Intervention framework; support in mathematics
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1