A2 Katsausartikkeli tieteellisessä aikausilehdessä
Response-To-Intervention in Finland and the United States : Mathematics Learning Support as an Example (2018)


Björn, P. M., Aro, M., Koponen, T., Fuchs, L. S., & Fuchs, D. (2018). Response-To-Intervention in Finland and the United States : Mathematics Learning Support as an Example. Frontiers in Psychology, 9, Article 800. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00800


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatBjörn, Piia M.; Aro, Mikko; Koponen, Tuire; Fuchs, Lynn S.; Fuchs, Douglas

Lehti tai sarjaFrontiers in Psychology

ISSN1664-1078

eISSN1664-1078

Julkaisuvuosi2018

Volyymi9

Lehden numero0

Artikkelinumero800

KustantajaFrontiers Research Foundation

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.00800

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58605


YSO-asiasanatoppimisvaikeudetmatemaattiset taidottoimintaohjeetarviointi

Vapaat asiasanatassessment; comparative study; instruction; Response to Intervention framework; support in mathematics


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-08-01 klo 21:48