A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How Students Get Going : Triggers for Students’ Learning in Project-Based Education (2018)


Isomöttönen, V., & Nylén, A. (2018). How Students Get Going : Triggers for Students’ Learning in Project-Based Education. In ITiCSE 2018 : Proceedings of the 2018 conference on Innovation & technology in computer science education (pp. 117-122). Association for Computing Machinery. Annual Conference on Innovation & Technology in Computer Science Education. https://doi.org/10.1145/3197091.3197126


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatIsomöttönen, Ville; Nylén, Aletta

EmojulkaisuITiCSE 2018 : Proceedings of the 2018 conference on Innovation & technology in computer science education

ISBN978-1-4503-5707-4

Lehti tai sarjaAnnual Conference on Innovation & Technology in Computer Science Education

ISSN1942-647X

Julkaisuvuosi2018

Artikkelin sivunumerot117-122

KustantajaAssociation for Computing Machinery

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1145/3197091.3197126

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Lisätietoja2018 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, Larnaca, Cyprus, July 02-04, 2018.


YSO-asiasanatprojektioppiminenreflektio

Vapaat asiasanatproject-based learning; learning triggers; reflection


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 03:55