A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How Students Get Going : Triggers for Students’ Learning in Project-Based Education (2018)


Isomöttönen, V., & Nylén, A. (2018). How Students Get Going : Triggers for Students’ Learning in Project-Based Education. In ITiCSE 2018 : Proceedings of the 2018 conference on Innovation & technology in computer science education (pp. 117-122). Association for Computing Machinery. Annual Conference on Innovation & Technology in Computer Science Education. https://doi.org/10.1145/3197091.3197126


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Isomöttönen, Ville; Nylén, Aletta

Emojulkaisu: ITiCSE 2018 : Proceedings of the 2018 conference on Innovation & technology in computer science education

ISBN: 978-1-4503-5707-4

Lehti tai sarja: Annual Conference on Innovation & Technology in Computer Science Education

ISSN: 1942-647X

Julkaisuvuosi: 2018

Artikkelin sivunumerot: 117-122

Kustantaja: Association for Computing Machinery

Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.1145/3197091.3197126

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:

Lisätietoja: 2018 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, Larnaca, Cyprus, July 02-04, 2018.


YSO-asiasanat: projektioppiminen; reflektio

Vapaat asiasanat: project-based learning; learning triggers; reflection


Liittyvät organisaatiot

Muut organisaatiot:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2018

JUFO-taso: 1


Viimeisin päivitys 2022-03-01 klo 11:45