A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
How Students Get Going : Triggers for Students’ Learning in Project-Based Education (2018)
Isomöttönen, V., & Nylén, A. (2018). How Students Get Going : Triggers for Students’ Learning in Project-Based Education. In ITiCSE 2018 : Proceedings of the 2018 conference on Innovation & technology in computer science education (pp. 117-122). Association for Computing Machinery. Annual Conference on Innovation & Technology in Computer Science Education. https://doi.org/10.1145/3197091.3197126
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Isomöttönen, Ville; Nylén, Aletta
Emojulkaisu: ITiCSE 2018 : Proceedings of the 2018 conference on Innovation & technology in computer science education
ISBN: 978-1-4503-5707-4
Lehti tai sarja: Annual Conference on Innovation & Technology in Computer Science Education
ISSN: 1942-647X
Julkaisuvuosi: 2018
Artikkelin sivunumerot: 117-122
Kustantaja: Association for Computing Machinery
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1145/3197091.3197126
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: 2018 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, Larnaca, Cyprus, July 02-04, 2018.
YSO-asiasanat: projektioppiminen; reflektio
Vapaat asiasanat: project-based learning; learning triggers; reflection
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 1