A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Friends, academic achievement, and school engagement during adolescence : A social network approach to peer influence and selection effects (2018)


Wang, M.-T., Kiuru, N., Degol, J. L., & Salmela-Aro, K. (2018). Friends, academic achievement, and school engagement during adolescence : A social network approach to peer influence and selection effects. Learning and Instruction, 58, 148-160. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2018.06.003


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatWang, Ming-Te; Kiuru, Noona; Degol, Jessica L.; Salmela-Aro, Katariina

Lehti tai sarjaLearning and Instruction

ISSN0959-4752

eISSN1873-3263

Julkaisuvuosi2018

Volyymi58

Lehden numero0

Artikkelin sivunumerot148-160

KustantajaElsevier

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2018.06.003

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatvertaisoppiminenvertaissuhteetvertaistukinuoruusverkostoanalyysisitoumuksetkoulu (ilmiöt)

Vapaat asiasanatSuomi


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2018

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 04:54