A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Friends, academic achievement, and school engagement during adolescence : A social network approach to peer influence and selection effects (2018)
Wang, M.-T., Kiuru, N., Degol, J. L., & Salmela-Aro, K. (2018). Friends, academic achievement, and school engagement during adolescence : A social network approach to peer influence and selection effects. Learning and Instruction, 58, 148-160. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2018.06.003
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Wang, Ming-Te; Kiuru, Noona; Degol, Jessica L.; Salmela-Aro, Katariina
Lehti tai sarja: Learning and Instruction
ISSN: 0959-4752
eISSN: 1873-3263
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 58
Lehden numero: 0
Artikkelin sivunumerot: 148-160
Kustantaja: Elsevier
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2018.06.003
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: vertaisoppiminen; vertaissuhteet; vertaistuki; nuoruus; verkostoanalyysi; sitoumukset; koulu (ilmiöt)
Vapaat asiasanat: Suomi
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Silta tulevaisuuteen -
Digitalisaation vaikutukset nuorten oppimiseen sekä tunteiden, aivojen ja sosiaalisen vuorovaikutuksen kehitykseen- Salmela-Aro, Katariina
- Suomen Akatemia
- Tulevaisuuden oppimistaidot: Pitkittäistutkimus kansainvälisessä kontekstissa
- Salmela-Aro, Katariina
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2018
JUFO-taso: 3