B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
"Kun siihen pystyy kuitenkin, ei oo mitään järkee olla tekemättä." : oppimisen vaikeudet pianonsoiton opiskelussa - oppilaiden kokemuksia ja opetuksen keinoja (2018)
Hasu, J. (2018). "Kun siihen pystyy kuitenkin, ei oo mitään järkee olla tekemättä." : oppimisen vaikeudet pianonsoiton opiskelussa - oppilaiden kokemuksia ja opetuksen keinoja. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 28(2), 5-13. https://bulletin.nmi.fi/2018/11/23/kun-siihen-pystyy-kuitenkin-ei-oo-mitaan-jarkee-olla-tekematta-oppimisen-vaikeudet-pianonsoiton-opiskelussa-oppilaiden-kokemuksia-ja-opetuksen-keinoja/
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Hasu, Johanna
Lehti tai sarja: Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin
ISSN: 2342-9046
Julkaisuvuosi: 2018
Volyymi: 28
Lehden numero: 2
Artikkelin sivunumerot: 5-13
Kustantaja: Niilo Mäki Instituutti
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: https://bulletin.nmi.fi/2018/11/23/kun-siihen-pystyy-kuitenkin-ei-oo-mitaan-jarkee-olla-tekematta-oppimisen-vaikeudet-pianonsoiton-opiskelussa-oppilaiden-kokemuksia-ja-opetuksen-keinoja/
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Viivästetysti avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78331
Lisätietoja: Lectio Praecursoria
YSO-asiasanat: piano; soittaminen; opetus; oppiminen; nuoret; motivaatio; musiikkikasvatus; erityispedagogiikka; musiikki
Vapaat asiasanat: lapset; oppimisvaikeudet: opettaja-oppilassuhde
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2018
JUFO-taso: 0