A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Systematic Literature Review on Customer Emotions in Social Media (2018)
Madhala, P., Jussila, J., Aramo-Immonen, H., & Suominen, A. (2018). Systematic Literature Review on Customer Emotions in Social Media. In V. Cunnane, & N. Corcoran (Eds.), ECSM 2018 : Proceedings of the 5th European Conference on Social Media (pp. 154-162). Academic Conferences and Publishing International Limited.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Madhala, Prashanth; Jussila, Jari; Aramo-Immonen, Heli; Suominen, Anu
Emojulkaisu: ECSM 2018 : Proceedings of the 5th European Conference on Social Media
Emojulkaisun toimittajat: Cunnane, Vincent; Corcoran, Niall
Konferenssi:
- European Conference on Social Media
ISBN: 978-1-911218-84-5
Julkaisuvuosi: 2018
Artikkelin sivunumerot: 154-162
Kustantaja: Academic Conferences and Publishing International Limited
Kustannuspaikka: Reading
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/58870
Lisätietoja: ECSM 2018 : 6th European Conference on Social Media, Limeric Institute of Technology, Ireland, 21-22 June 2018.
YSO-asiasanat: sosiaalinen media; big data; kuluttajakäyttäytyminen; tunteet
Vapaat asiasanat: consumer behavior; sentiment analysis
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2018
JUFO-taso: 0